Dag 9, 7/7 Yellowstone – Jackson

Route: 190 km, 3u

• West Thumb
  • Grand Teton National Park
  • Lewis Falls
  • Chapel of the Sacred Heart
  • Jenny Lake drive
  • Chapel of The Transfiguration
  • Schwabacher’s Landing

Vandaag laten we Yellowstone achter ons en beginnen we aan de trip richting zuiden. De sleutels mogen we in de keu drop bus steken, en na het ontbijt in Canyon Village rijden we richting West Thumb, deze geyser basin hadden we nog niet bezocht. Na een kort bezoek vertrekken we terug en stoppen we even bij het visitor center van Grand Teton National Park.

Rond 12u30 vertrekken we van Flagg Ranch met als eindbestemming Jackson. We stoppen aan de verschillende overlooks en houden onderweg halt bij een picnic area voor lunch. Daarna zetten we onze trip verder met een stop bij Jenny lake, de Chapel Of The Transfiguration en Schwabacher’s Landing. Iets na 16u komen we aan in het (drukke!) Jackson en kunnen we genieten van wat ontwikkelde beschaving en goeie wifi 😉 Dinner is bij de Gun Barrel, net om de hoek 🙂

Hotel: The Lodge at Jackson Hole

Dag 8, 6/7 Yellowstone: upper loop
Dag 10, 8/7 Jackson - Vernal